Wie!

Imorse vaknade jag av att något bankade och knakade utanför fönstret. Det var inget att oroa sig för, det var ju "bara" snickarna som hade börjat riva balkongen för att göra om denna. Lite drygt kändes det i alla fall, trodde aldrig att jag skulle somna om, men det gjorde jag en liten stund.

Sedan klev jag upp, ringde det där samtalet som jag skulle göra och det gick bra. Efter det städade jag det jag lovat mamma att städa, med gott resultat. Nog för att jag borde ha städat mitt rum också, men en annan dag. Sedan lovade jag pappa att åka och handla, det var inte lite som skulle handlas till macken inte. Men det gick bra, förvånandsvärt bra att handla så pass mycket själv. När jag sedan kom hem igen passade jag på att skriva ihop ett brev som jag också har skjutit upp, men nu är det klart och jag ska lägga det på lådan imorgon.

Det var inte pjåkigt vad jag hann med innan jobbet tycker jag. Jag jobbade kväll och på eftermiddagen blev det en massa folk, nog lite pga att det var lite strul med det ena och andra. Men allt löste sig och allt gick bra, så det finns inget att klaga på idag inte.

Jossi kom hem idag också. Snacka om kul att se henne och present fick jag med, tack för det. Brun och fin, ljus i håret och allt är hon. Men jag är lite avis att hon blev så pass brun, men jag får väl pressa för att försöka komma ikapp. Jag och mamma åker ju snart. 13 dagar kvar. Vi har till och med bokat resan och allt. 1 oktober bär det av till Turkiet och hotellet verkar hur fint och bra som helst. 50 meter till stranden ungefär, så det finns väl inte mycket att klaga på. Det är en bit till centrum men det går ju bussar och finns säkert lite affärer i närheten också. Det skönaste av allt är nog att vi ska åka från Midlanda. Snacka om skönt att slippa flyga från Stockholm, för när man väl är på väg hem så kommer man hem nästan direkt. Det är nästan så att man landar hemma.

Nu ska jag ta och lägga mig. Man kanske vaknar till ljudet av en borrmaskin eller hammare imorgon också, eh, nice. Sleep tight!



Vi ses där.


psssst!!
Dagens bästa låt för min smak är Coldplay - Violet Hill, enjoy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0