Wiiie

Jag mår bra, riktigt bra. Nog för att jag är lite förkyld men det gör mig ingenting just för stunden. Det känns som att det mesta går bra nu faktiskt och det är bara två veckor kvar till semester. Var det blir vet jag ju inte riktigt än, men jag och mamma kom överens om att vi nog ska boka bara ett par dagar innan. Det är ju bara att bestämma en dag vi ska åka och gå in och boka ett par dagar innan så hittar man säkert nåt bra och billigt. Men för det kan man ju hålla utkik lite då och då iaf.

Imorgon flyger Jossi och Viktor hem. Har faktiskt saknat henne en hel del måste jag säga. Det är nåt väldigt väldigt speciellt att ha en tvillingsyster. Det är svårt att förklara och det är säkert svårt att förstå, men så är det liksom. Jag kan ju tänka mig att hon har blivit rätt brun, vore kul att se vem som är brunast när jag också har varit utomlands.

Jobbet idag har i alla fall gått bra. Finns nog inget att klaga på. Jobbade nästan hela dagen, så jag har inte gjort mycket annat än att kika lite på tv och så vidare nu. Snacka om nice att inte ha några läxor eller något längre, när man slutat jobba så har man det liksom. Så nu har jag två avsnitt väntande på mig, ett oth-avsnitt och ett gossip girl. Ska väl slå igång snart så det inte blir så sent.

Jag hade inte tänkt att skriva så mycket mer nu. Ibland blir det långt och ibland blir det kort, så är det. Men ha det fint. Hejja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0