Långfredag

Idag är det fredag och den ska tydligen vara lång. Jag sov bort halva dagen så jag antar att den inte kommer kännas så himla lång för min del. Kvällen kan fortfarande bli lång åtminstone, blir nog skitkul.

Storasyrran fyller 22 och det blir väl lite partaj ikväll. Det blir nog väldigt trevligt, hoppas jag i alla fall. Vaknade på fel sida imorse känner jag, men det börjar ge med sig nu. Hatar dagar då man vaknar och är på dåligt humör. Men det har väl sina anledningar också, inget nämnt inget klämt.

Linnea kikade nyss förbi. Det är inte ofta man ser henne med tanke på att hon pluggar i Umeå. Men i sommar blir det såklart mer när hon kommer jobba hos oss igen, det blir säkert hur bra som helst.

Och nu kom jag av mig grymt mycket. Lika bra att sluta skriva. Vi hörs! Glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0