Onsdag

Idag sov jag ut rätt länge. Vid klockan tolv åkte jag och Jossi till stan för att äta lunch med Laura. Det blev Waynes idag och det var mysigt. Har inte träffat Laura sedan hon var hemma sist, vid jul vill säga. Lyssnar man på henne kan man verkligen känna att det skulle vara roligt att jobba med småbarn på dagis.

Efter lunchen åkte vi hem. Jossi åkte på migrän så jag fick börja jobba nån timme tidigare, men vad gjorde det? Mer pengar till mig liksom, hehe. Madde var ledig så pappa fick gå hem och vila ett tag och sedan gå ner och jobba ett tag till med mig så jag slapp vara ensam. Så jobbade jag till stängning och allt gick faktiskt bra idag kändes det som.

Nu har jag två lediga dagar framför mig. Ska bli skönt att vila lite. Nog för att jag var ledig i helgen, men lediga dagar kan man (nästan) inte få för mycket av. Imorgon ska jag väl sova ut, plocka lite på rummet och sedan kanske det blir en liten fisketur. Friluftsmännsika? Hehe, ibland gillar jag faktiskt att vara ute och fiska har jag alltid tyckt är roligt. I så fall blir det med plastis, han är verkligen snäll och bra.

Sedan på fredag är det lunch med Sanna och Jossi som gäller. Ska bli mysigt! Var ett tag sedan man träffade Sanna också. Det bevisar ju att även om man bor på samma ställe så betyder det inte att man träffas jätteofta för det. Ibland kan jag få lite dåligt samvete för att jag inte riktigt känner att jag har tid för allt och alla. Men de som verkligen känner mig vet att det inte är meningen att det ska vara så.

På fredag kväll är det träning i Timrå som gäller som vanligt. Det ska bli kul. Känns så bra när man kan vara med på många träningar, man blir glad helt enkelt och man känner sig fräsch. Jag mår alltid mycket bättre när jag håller igång och tränar än om jag inte gör det. Mycket positivt med träning alltså, både umgänge och hälsa.

Näe, nu ska jag avrunda. Hade helst velat se på lite fotboll, men det är visst två andra som bestämmer kanal och vad som ska ses, ovanligt .. Vi hörs! Hej!


Idag blir det ett avsnitt av detta också, helt okej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0