Onsdag

Sitter här och kikar runt lite innan jag ska bege mig till jobbet. 14-19 på schemat är det som gäller och idag jobbar jag med Madde. Snacka om att tiden går snabbare nu när man jobbar än tidigare. Det har väl sina orsaker, goda sådana dock.

Igår var det träning och det gick väl sådär. Man ska inte ta det så hårt om man misslyckas med vissa grejer har jag insett. Det är bara att kämpa på liksom, så kommer allt så småningom.

Det är helt sjukt det bara är 18 dagar kvar till seriepremiären. Snacka om att tiden går fort och att jag längtar sjukt mycket! Det kommer att bli så himla bra och roligt tror jag. Vi är ett bra lag med en massa bra och unika personligheter och karaktärer. Det är alltid så himla roligt att gå på träningarna och verkligen känna att det ger något.

Nu måste jag i alla fall kila och byta om. Det är synd att man ska jobba när det är så himla fint väder! Men det är nog inte slut på det hela, det är förhoppningsvis bara början. Tänk vad skönt det vore med en bra sommar med underbart väder. Man blir på så mycket bättre humör när det är sol och underbart ute.

Ha det bra! Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0