Onsdag

Det är onsdag och dagarna bara springer förbi. Jag förstår inte varför tiden går så himla snabbt, men jag tycker i alla fall att det är otäckt. Det känns som man inte alls hinner med sig och det är väl inte så konstigt heller kanske.

Jag har inte varit så positiv på senaste känns det som. Varför kan jag nog inte riktigt svara på, det är mycket som händer. Har mycket tankar som far omkring och jag vet inte riktigt om jag har gjort eller gör saker och ting rätt. Men det är väl som med allt, alltid finns det någon som inte gillar det man gör. Sedan kan man inte vara omtyckt av alla heller, det är omöjligt.

Hur som helst finns det saker man gör och säger som man inte är stolt över. Men om man ska älta dem hela livet så kommer man ingen vart. Misstag görs och det enda man kan göra är att lära av dem och göra annat bättre. Saker som händer genom livet formar ändå personen till den man är idag och det är något man får acceptera.

Jag måste börja fundera på vad jag verkligen vill utbilda mig till. Jag har i alla fall bestämt att jag ska jobba ett år till. Känns inte som att det är någon idé att slänga sig in i något som man inte vet om det är rätt. Men jag tänker inte vänta allt för länge med att börja plugga heller. Ett år till med jobb till att börja med, sedan får jag se hur det känns efter det. Det känns inte som det är något måste att börja plugga då heller.

Det är repris av Manchester United - Arsenal på tvn. Snacka om att jag längtar till man kan spela på riktigt gräs. Det är en otroligt känsla när man får göra det. Grus har aldrig varit min grej, så det är skönt för min del att vi inte tränar på det. Men samtidigt hade det varit bra med ytorna som man får. Det blir nog bra i vilket fall som helst.

Vädret har ju varit kanon idag. Hoppas att det fortsätter så fler dagar. Jag känner direkt att jag blir på mycket bättre humör när det är sol och fint väder istället för att det är mörkt och regn. Tänk att man kan påverkas så mycket av något som väder.

Funderade på om man kanske skulle sluta blogga. Vad spelar det för roll om man gör det eller inte liksom. Men vi får se hur det blir med det hela, har inte riktigt bestämt mig än.

Nu ska jag avsluta. Hörs.


Kommentarer
Postat av: Sis

Varför skulle du sluta? Jag menar det finns ju de som läser din blogg för att de är intresserade. Jag gör det :)

2009-04-30 @ 11:24:51
URL: http://josefineberglund.blogg.se/
Postat av: Katarina

ja inte sluta :) vi norrisar läser också. Alltid kul att läsa och få uppdatering på vad som är och sker:) längtar tills maj nu! Saknar er, kul att ni kommer:)Kraam!

2009-04-30 @ 17:17:09
URL: http://myworkofart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0