Onsdag

Igår jobbade jag 14-19 för att sedan ha träning vid klockan åtta. Kändes väl inte riktigt bra, men jag vet nu vad det beror på. Jag ska undvika att springa på hårt underlag som asfalt, det är inte bra för knät helt enkelt. Vi var många på träningen och jag tycker att den var rolig, som alltid.

Idag har jag varit ledig, så jag tog en lååång sovmorgon. Sedan har jag inte gjort mycket alls förutom att se på film och tagit det lugnt. Inte helt fel att ha riktiga slappdagar ibland.

Nu sitter jag och väntar på att det ska komma igång något bra på tv. Skrattar lite åt hunden också, hon gillar inte när man dammsuger, tror hon blivit skrämd av dammsugaren förut eller något. Så nu har hon pyst upp i soffan, i vanliga fall brukar hon gå ner och gömma sig någonstans. Rätt mesig, men söt.

Imorgon jobbar jag, sedan är jag ledig fredag, lördag och söndag. Det är inte fy skam! Ska gratta storasyster som fyller år på fredag och lite annat trevligt. Blir nog en bra helg skulle jag tro.

Nu ska jag kila, hejs!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vill du bli veckans blogg? Kika in och skriv en kommentar!

2009-04-08 @ 20:03:43
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0