Söndag

I fredags firade vi storasyrran. Det blev en riktigt trevlig och lyckad kväll om jag får säga det själv. Trevligt sällskap, gott humör (vilket jag inte hade tidigare) och gott att äta och dricka. Blev en sväng på krogen senare också, men det var rätt dött där.

Igår sov jag länge och tog det mest lugnt. Kände mig lite seg. I alla fall så skjutsade jag Lasse och co på kvällen och natten. Kom väl hem någon gång vid två och då var det till att hoppa i säng. Innan dess var jag till Madde ett tag och gjorde henne sällskap, Jögga jobbade ju natt. Vi såg på The wedding date, helt okej film tycker jag.

Idag har jag också mest sovit. Suttit ute ett tag i det sköna vädret. Vilken skillnad på humöret när det är bra eller dåligt väder, idag har det ju varit kanon. Hoppas att vädret blir någorlunda bra imorgon också.

Så, mina tre lediga dagar lider mot sitt slut. Imorgon jobbar jag igen, kväll. Men det gör inte så mycket, det är alltid bra med pengar och man kan inte gå hemma hur många dagar som helst, då blir man nästan tokig.

Nu ska jag avrunda. Ha det så bra för det tänker jag ha! Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0