Söndag

I helgen har jag bara jobbat. Tränade i och för sig i fredags, vilket kändes helt okej. Men lördag och söndag har jag mest bara jobbat. Som alltid otroligt bra med pengar. Känns skönt att man snart är ledig en dag och nästa helg.

På tisdag är det träning och det var enda kvällen som jag skulle jobbat sen kväll. Men då fick jag byta med Madde så jag kan träna. Hon ska ändå inte jobba någon sen kväll nästa vecka och är dessutom ledig en del dagar.

I veckan ska jag kanske en sväng till Birsta också, när mormor ska på sjukhuset. Sedan jobba och träna, plus att Madde fyller år på fredag. Det blir nog trevligt att gratta henne. Gott med tårta också, hehe ..

Imorgon tänkte jag kliva upp och åka på gymmet en sväng innan jobbet. Får bara se till att lägga mig skapligt så ska det nog inte vara några större problem. Måste börja ta mig i kragen och gå dit, annars var det ju ingen mening att jag skaffade gymkortet, dessutom går det ut sista april.

Eftersom jag jobbade förmiddag idag kunde jag inte vara med på träningen, vilket kändes tråkigt. Men istället så gav jag mig ut och sprang några kilometer nu på kvällen. Jag har alltså gjort någon nytta i träningsväg idag också.

Nu ska jag avrunda, ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0