Tisdag

Så himla roligt att när jag skrivit nästan ett helt inlägg .... så försvinner hela skiten.

I alla fall så har jag jobbat idag. 10-15 och därefter hoppades jag på att solen fortfarande skulle vara framme så man kunde sätta sig och njuta lite. Men såklart hade den försvunnit bakom molnen när jag kom, sicken osis. Men som det verkar nu är ju våren på väg, så det kommer säkerligen fler soliga dagar.

Ikväll är det i alla fall träning. Känns både skönt och roligt. Efteråt ska vi basta och på det blir det frukt också. Man måste ju nästan ha frukt när man bastar tycker jag. Vet dock inte om vi har så mycket hemma, men annars får väl jag och Jossi pysa iväg och köpa det innan vi far på träningen helt enkelt.

Imorgon jobbar jag kväll. På dagen ska vi äntligen träffa Laura, hon har äntligen blivit frisk! Vad vi ska hitta på vet jag inte riktigt än, men vi kommer säkert på något bra. Hon är hemma till på söndag, så det är ett tag kvar. Kan tänka mig att det kan vara ganska skönt att komma hem och bli lite ompysslad när man alltid annars får sköta allt själv.

Jag är ledig både torsdag och fredag, vilket ska bli riktigt skönt. Sedan blir det jobb i helgen igen, men det skadar inte det heller. Jag kan träna alla dagar den här veckan och det känns också skönt.

Näe, nu ska jag avrunda, slappna av och ladda för träningen. Vi hörs! Hej!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, jättemånga :p Det är säkert lika många som läser din :) Tack för att du började tidigare idag :) love you

2009-04-15 @ 19:40:30
URL: http://josefineberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0