Tisdag

Idag började dagen med lunch! Jossi och favvo var mitt sällskap och det var lika trevligt som vanligt. Så skönt att kunna prata om vad som helst utan att behöva oroa sig för någonting. Sedan vad man äter spelar väl inte sån stor roll, vi brukar föredra donken, hehe.

Efter lunchen var det dags för jobb. Jobbade 14-19, så efter det var det bara till att byta om på en gång. Hade träning klockan åtta, alltså samling kvart i plus att jag skulle hämta upp ett par stycken till. Så det var snabba ryck, men allt löste sig. Träningen gick väl som den gjorde. Kände redan innan att kroppen var förjävla seg och jävlig. Men träningen genomfördes i vilket fall som helst.

Något positivt är i alla fall att jag och Jossi har bokat resa till Norge! Det blir några dagar och det ska bli kul att se hur de har det. Det blir helgen 23-24e maj. Egentligen skulle vi ha haft match då, men Remsle har ju dragit sig ut, vilket innebär att vi inte har någon match. Så det passar ju bra med tanke på att det är våran lediga helg också. Förutom det har mamma och pappa varit utomlands då också, så kan vara skönt att få åka bort lite. Så bruuuuuuuuuuuds, here we come! Nu kan man börja längta!

Väntar just nu på gossip girl och one tree hill. Ska nog se dem innan jag går och lägger mig. Börjar ju klockan två imorgon. Fast jag kanske ska åka med mormor till optikern, hon behövde justera glasögonen. Vi får se vad som händer. Efter jobbet ska jag nog bara ta det lugnt och bara måååååå. Lät inte helt fel alltså.

Näe, nu orkar jag inte skriva något mer. Men vi hörs! Hej

Kommentarer
Postat av: Malin

visst är han :D:D:D:D

2009-04-22 @ 08:21:09
URL: http://mallabuus.blogg.se/
Postat av: Malin

hahahahha oj ;p jag trodde att du hade kommenterat baby bang ;D

tack gullet =D=D

2009-04-22 @ 08:29:29
URL: http://mallabuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0