Torsdag

Ledig dag = dåligt väder? Det brukar mest se åt så i alla fall. Imorgon skulle det tydligen bli bättre i alla fall, då kanske man ska passa på att njuta lite i uterummet. Bara skjuta upp fönstrena så sitter man i lä och kan njuta fullt av värmen, underbart!

Imorgon ska jag och Jossi för övrigt äta lunch med Sanna. Var vet vi väl inte riktigt än, men jag har en aning om var det lutar, hehe. Sedan efter det blir det som sagt förhoppningsvis lite njutning av sol och på kvällen är det träning. Personligen tycker jag att det är skönt att inte träna på grus, för grus är bland det värsta jag vet. Vet inte riktigt varför det är så, men jag har nästan alltid ogillat att spela och träna på grus.

Intresseklubben antecknar känns det som. Inte direkt .. men den som läser får väl skylla sig själv liksom, haha.

I alla fall så fyller vovven våran 4 år idag. Snacka om att tiden går så himla snabbt. Det känns som att det var igår som hon var så himla lite och vi fick hem henne.

För övrigt måste jag boka klipptid. Det får väl bli till veckan kanske, om det passar. Tänk att man ska vara så himla lat och inte ringa. Det får bli skärpning helt enkelt.

Mer då .. vet inte alls. Ska bli skönt att sova. Det är nog bland det bästa som finns. Sedan att man har världens bästa vänner är inte heller fy skam! Känner mig på bra humör, (nästan) allt känns bra nu helt enkelt! Woho, dags att avvika! God natt.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Inte mycket sol du fick idag inte, men en trevlig lunch blev det och en bra träning gjorde du :)

2009-04-18 @ 00:48:23
URL: http://josefineberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0