Torsdag

Tog en överdrivet lång sovmorgon idag, men det behövdes nog. Ska snart kila på jobbet så jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg.

Igår jobbade jag och efter jobbet gav jag mig ut på en liten joggingrunda. Rätt ovanligt för att vara mig faktiskt, men det kändes bra och gick bra. Sedan gjorde jag inte så mycket mer än att kika på tv och ändå blev klockan sent innan jag kommit i säng.

Har väl inte så mycket mer att säga just nu. Jobb och träning imorgon, plus en massa jobb i helgen. Men det är alltid bra med pengar så jag tänker inte gnälla. Till veckan är det påsk och det känns som att tiden går väldigt snabbt, nästan äckligt snabbt. Men man får gilla läget helt enkelt.

Nu ska jag kila. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0