Fotbollslaget

Jag kan inte mer än säga att mitt fotbollslag är helt fantastiskt. Så sjukt bra tjejer, sjukt bra ledare och allt. Det är nu det är så otroligt roligt att vara med och lira fotboll.

För övrigt har vi fått ett tillskott i laget. En massör. Eftersom jag har haft henne förut vet jag hur bra hon är! Det är ju massageterapeuten jag fick hjälp av förut. Så de med skavanker och riktigt behov av massage fick ta för sig, däribland jag.

Vi mötte Arnäs (serieledarna) hemma. Det kändes redan på uppvärmningen att alla var taggade. Trots nervositet var det väldigt bra fokus och när domaren blåste i pipan var det inte så mycket att snacka om.

Stundtals lirade vi riktigt skön fotboll medan vissa kanske var mindre sköna. Men sett över det hela gjorde vi en helgrym match och slutresultatet blev vinst med hela 6-1. Vi visade helt enkelt var skåpet skulle stå och det känns kanon.

Min egen insats har jag inte så mycket att säga om. Har inte spelat på länge, men vissa grejer gick väl ändå helt okej. Men det kan bli så sjukt mycket bättre! Jag hoppas verkligen att jag snart blir helt skadefri. Jag vet att jag har den hjälp som behövs och jag ska verkligen kämpa för att allt ska bli bra.

Nu blir det snart till att sova. Jobba imorgonbitti igen och sedan blir det träning på kvällen! Ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0