Hej och hå

Nu är det snart läggdags, eller kanske inte riktigt än. Lite tv-tittande och Twilight-läsande ska definitivt hinnas med.

Idag har dagen bestått av jobb och fotbollsträning. Hade såklart hunnit med lite sol på förmiddagen om jag inte varit så jävla seg och trött. Så istället för sol så blev det sängen och det var väl inte helt fel det heller.

Timmarna på jobbet flöt på bra. Jobbade med Lasse någon timme innan Jossi kom för att jobba kväll. Fick gå några minuter tidigare så jag kunde speeda ut till fotbollsträningen. Kom väl dit 10 minuter efter träningen börjat vilket var bra med tanke på att jag skulle sluta 19.00 och träningen börjar då. Rolig träning var det som vanligt och det kändes faktiskt bra måste jag säga. Kanske är man på väg åt rätt håll, äntligen.

Så nu ska jag ta och köra igenom programmet som vi fått. Tror att det kan vara riktigt bra för min del, stärka muskler och så vidare. Bara att köra på.

Mamma och pappa åker till Turkiet på onsdag och lillasyster tar de med sig. Så det blir väl mest jag och hunden hemma. Jossi och Viktor kommer nog att bo här rätt mycket också eftersom deras lägenhet inte är riktigt klar. Allt kommer nog att gå fint. Men jag och Jossi måste kolla ut resa vi också, snacka om att jag längtar!

Nu mår jag faktiskt bra, riktigt bra! Man mår helt enkelt bra när man har bra människor omkring sig. Vänner, familj och fotbollslaget, helt kanon!

Nu ska jag göra lite nytta. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag älskar dig sis!

2009-08-11 @ 23:16:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0