Söndag

Idag har vi varit på match uppe i Husum. Vädret har varit fint och tjejerna lirade riktigt skön fotboll. Satt på bänken jag och det kändes helt okej. Klart att man gärna skulle ha spelat, men bättre att låta de som är riktigt fit spela. Vi vann i alla fall med 11-0 och det var flera olika tjejer som gjorde mål och det är alltid roligt.

Nu har vi ingen match veckan som kommer, så det blir till att träna och ladda inför Arnäs matchen som är den 13:e. Hoppas verkligen att vi fortsätter att lira lika bra och fortsätter att vinna matcher. Känns som att vi blir bättre och bättre hela tiden. Alla utvecklas helt enkelt och det är riktigt roligt.

Nu ska jag softa lite. Se om min plånbok ligger i Emmas bil, annars blir det panik vill jag lova. Vi hörs! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0