Torsdag

Är lite krasslig. Har varit det sedan i lördags. Var ledig i måndags då det var som värst, vilket var tur. Fortfarande är jag inte fit, men jag hoppas att jag blir det snart.

Idag jobbade jag 9-15. Jag bytte med Lasse för att kunna se våran match och det ångrar jag inte! Vilken jävla match säger jag bara. Det går inte att förklara. Domaren var en katastrof, men tjejerna gav verkligen inte upp. Vi som inte kunde spela var nog mer nervös än de på planen var. Vi fick till slut in 1-0 genom Fanny och vilket jubel det blev. Efter det fick Frånö/Ramvik ett friläge och våran målvakt gjorde det hon kunde vilket resulterade i straff och RÖTT(!?!?!?!) kort. Helt obegripligt hur man kan döma frilägesutvisning på det viset, det står inte ens i reglerna. Gult på sin höjd. Nåja, de kvitterade till 1-1 och nerverna höll på att göra en tokig. Till slut satte Fanny även 2-1 och jag tror nästan att hela publiken skrek. Snacka om underbar känsla! Vilket lag vi är och vilka tränare vi har, publiken kan man inte heller klaga på.

På väg hem höll vi på att bli påkörd av en jävla dåre till lastbil, som jag inte ens såg till en början. Han måste minsann ha kört 140 eller något sånt. Men ingen skada skedd och en otrolig lycka var det minsann i bilen på väg hem. Sjukt bra.

Nu ska jag ta och åka till Madde och Jörgens hus. Hoppas katten blir glad. Han kommer väl behöva busa av sig en aning innan han kan sova, men det är jag van vid. Imorgon blir det jobb 14-19 och därefter får vi se vad som händer.

Hoppas att jag kan sova i natt. Har varit lite dåligt med det på senaste. Förstår nästan inte hur jag orkat alla dagar.

Saknar dig oerhört mycket mormor!

Men vi hörs! Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En domare gör sitt bästa precis som spelarna gör! Har du hört en domare som gnäller på en spelare som gör en felpassning, släpper in ett mål, snubblar på bollen, missa en öppen målchans mm mm??? Tänk på det du! :-P :-P

2009-08-28 @ 14:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0