2009

Nu är det 2009 och jag känner absolut ingen skillnad. Men nytt år är lika med nya möjligheter brukar man säga och det stämmer nog in rätt bra.

Gjorde ett test om vilken utbildning som skulle passa mig. Polis dök upp. Jag som har funderat på att plugga till polis, faktiskt seriöst funderat. Kanske borde jag börja söka? Söker man nu i vår börjar utbildningen nästa vår. Så det känns som att det är dags att börja söka snart om det är polis man vill bli.

I annat fall kanske man kommer på ett annat bra yrke.

I vilket fall som helst så var nyår bra må jag säga. Var dock hemskt trött efter tolvslaget eftersom jag hade varit upp och jobbat och sen hållt igång hela eftermiddagen/kvällen. Men som sagt en bra nyårsafton.

Oroar mig ständigt för mitt knä. Vet att det bara förvärrar om man tänker på det. Men jag kan inte låta bli. Ibland smärtar det oerhört och det känns som det aldrig kommer att fungera. Det känns ändå som att det måste finnas en bra lösning, att jag kommer att kunna köra igång snart. Jag vill kunna gå ut och springa och bättra på min kondition, eller kanske sätta mig på träningscykeln, men det får jag inte, än.

Saker som dessa gör mig tokig. I vilket fall som helst så ska jag väl ta och sova nu. Hade besök för ett tag sedan, mycket trevligt sådant dessutom. Men det blev sen sänggång igår och lång sovmorgon idag. Imorgon är det jobb som gäller och jag borde nog sova om jag ska härda ut den dagen också. Ska ta mig till gymmet och träna knät också tänkte jag, duktigt va.

Ja, ni får väl sova gott! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0