Hej

Idag har det jobbats lite, kikats lite på hockey och nu är det bara till att ta det lugnt. Jobbet gick fint, jobbade bara fyra timmar eftersom jag skulle på hockey. Timrå-MoDo var det och idag kändes det väl inte överdrivet kul att vara modoit. 4-1 till timrå säger väl det man behöver säga. Det är inte konstigt att modo ligger på den plats som de ligger i tabellen. Skärpning skulle jag tycka vore på sin plats. Men positivt var det ju att man hade trevligt sällskap i alla fall.

Imorgon ska jag jobba, ska till och med öppna, klockan 9. Det blir nog inte så farligt. Dock känner jag mig sugen på att se junior vm-finalen nu halv två. Det känns som det kan bli en aning segt, men samtidigt känns det som jag vill se, för det kan ju vara värt att se den.

I vilket fall som helst får vi tider för när träningarna kommer vara de två närmsta veckorna. Känns väl både och för mig måste jag säga. Jag kommer inte kunna delta på samma vis som jag önskar att jag kunde. Knät är inte att leka med och jag önskar bara att allt var över.

Har inte så mycket mer att säga om jag ska vara ärlig. Ska ta och kika lite på tv nu. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0