Idrottsgalan 2009

Idrottsgalan 2009 var en upplevelse måste jag säga. Mycket skratt blev det under kvällen och själva galan. Efteråt hade vi tillgång till att gå på efterfesten, så det gjorde vi. Vi fick också träffa lite kändisar, blev lite bilder som kommer längre ner i inlägget. Dock så fanns det vissa som inte kunde bete sig, men det är väl som en annan säger, att det finns folk till allt. Vi var väl hemma på hotellet vid halv två i natt, rätt nöjda måste jag säga. Synd var det väl att inte Carolina Klüft kom, hade varit kul att träffa henne med.

Imorse klev vi upp vid 8 för att äta frukost. Sedan gick vi och la oss en stund igen för att checka ut innan klockan 12. Då passade vi på att gå lite på stan och äta lunch innan vi skulle åka hem. Kvart i två blev vi upphämtade av taxin och halv tre bar det av hemåt igen. Kom hem hit vid klockan sju och det känns som att man varit vaken hur länge som helst. Ska alldeles strax bege mig mot sängen, ska orka upp och träna lite imorgon innan jobbet.

Säga vad man vill, men hemma är ändå bäst. Sen ska jag bara säga att jag lätt skulle kunna tänka mig att åka dit någon fler gång.

Här kommer lite bilder, nu blir det oth och gossip girl, sen sova. Hejs!












Kommentarer
Postat av: sandra

fan va lååångt hår du fått stumpan :O

2009-01-27 @ 13:03:03
URL: http://sandranathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0