Less

Nu är det dags att sova, ska bli otroligt skönt. Jobbade idag, sedan var det dags för träning nere i Timrå. Gick bra till en början men sen smärtade knät. Jag blir less, jag har behandlats hur länge som helst känns det som och jag trodde att det var bra nu. Ska träffa massageterapeuten imorgon och se vad hon säger, kanske är det bara nåt litet som gör att man kan köra ändå, får man ju hoppas i alla fall.

Ska i alla fall börja gå på gymmet mer kontinuerligt. Det känns som att det är en bra grej. Köra mycket ben osv, kanske är det som gör att det blir såhär. Har man väl varit skadad är man ju inte lika stark i det benet som varit skadad som man är i det "friska" så kanske är det bara det som behövs. Jag orkar inte filosofera angående det här, det finns andra som ska och kan göra det, så jag får vänta till imorgon.

För övrigt är jag så otroligt nöjd att jag bytte från Älandsbro till If Älgarna. Inte för att det var nåt fel på gänget i Älandsbro, men det fanns andra det var fel på. Nu är jag i alla fall glad och vill verkligen träna. Ska bli otroligt kul att se var det hela tar vägen, det känns som att allt bara blir bättre och bättre. Roligt gäng, skitbra tränare och otroligt bra möjligheter för en själv.

Näe, nu är klockan snart ett och jag ska stretcha? Låter kanske lite knepigt men stretching är viktigt, annars blir man stel som en kärring (vilket jag har erfarenhet av). Så lite stretching på det här så får jag se var det bär av åt med knät, antingen upp eller ner, kanske finns det nåt mellanting.
 
Så sov gott och dröm sött .. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0