Söndag

Idag är det söndag och det känns som att jag inte har skrivit på evigheter. Kanske har jag bättre för mig? Eller så har jag bara alldeles för mycket att hålla på med. I alla fall så har jag varit ledig både igår och idag. Faktiskt riktigt skönt om jag får säga det själv. Imorgon och på tisdag är jag också ledig, för imorgon bär det av till Stockholm och idrottsgalan. Det känns som att det kommer att bli hur roligt som helst. Jag och Jossi är det som ska åka.

För övrigt så har jag kommit igång och tränat. Träffade naprapaten i Umeå i onsdags och jag fick väldigt goda nyheter. Dock är det inte riktigt hundra än, så innan det är det får jag inte gå för fullt. Men det är snart helt bra hoppas jag och då är det bara att kämpa på. Det känns hur roligt som helst med det nya laget. Det kändes som att första träningen inte gick nå bra, men man kanske var nervös och hade allt för höga krav på sig själv. Man kan inte vara fit på en gång liksom, det tar ju ett tag.

Nu ska jag ta mig något att äta. Det blev en rätt sen natt och det var faktiskt inte mitt fel. Men det var skönt att sova ut, det var ett tag sen jag gjorde det, förutom i fredags då jag försov mig, men det räknas inte, hehe.

Näe, nu ska jag äta lite sen måste jag väl börja packa också. Vi ses! Hejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi och kändisarna på idrottsgalan ;D

2009-01-18 @ 23:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0