Tjena

Känner inte att jag bloggar ofta och bra. Men i vilket fall som helst har jag varit ledig idag. Dagen spenderade jag nere i Sundsvall, med mamma och Jossi. Först var vi med mamma till sjukhuset och sedan var vi i Birsta och shoppade lite. Hittade faktiskt en hel del, nu slipper man väl handla på ett tag. Idag fick jag mitt paket också, bra bra.

Sitter just nu och skrattar lite åt plastis. Lasse är bra skön han. Pappa, Lasse och Jörgen har bastat och ska se på hockeyn som börjar snart, Modo-Brynäs eller om det är tvärtom, shit the same. Hoppas Modo skärper sig, det är tragiskt som det är just nu, vore dessutom skönt för att Jörgen är brynäsare.

Ska äta nu, sen ska jag gå bort till mormor, hon behövde lite hjälp. Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0