Fredag

I onsdags var det ju match borta mot Arnäs. "Seriefinal" kallade Arnäs det, men jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Efter fyra matcher kan jag inte tycka att det är en seriefinal i alla fall. Hur som helst så åkte vi på förlust, med 2-1. Det finns väl inte så mycket att säga. Tjejerna försökte spela vårat spel och med lite korrigeringar kommer det att bli mycket bra. Vad kan man förvänta sig? Man kan inte förvänta sig att allt ska stämma hela tiden, åtminstone inte än. Lite deppiga miner fanns, men vi tar nya tag! Man lär sig även av förluster och vi kommer att kämpa vidare.

Imorgon är det hemmamatch. Då är det Husum som står för motståndet. Jag tror att det kommer att gå bra. Jobbar till tre, så då blir det till att gasa in till matchen på en gång. Snacka om att jag saknar att spela.. Men förhoppningsvis kan jag börja träna till veckan igen. Det ska bli så roligt i så fall. Har verkligen saknat allt.

Hur som helst så har mina senaste dagar bestått av en hel del jobb. Det är alltid bra, mer jobb = mer pengar. Ska jobba i helgen också. Nästa gång jag är ledig är nästa helg, då det är midsommar. Då är jag ledig fredag,lördag och söndag, plus den följande veckan, för då har jag semester en vecka! Snacka om skönt, det är bara att hålla ut till dess.

Nu ska jag se på tv och sedan ska jag sova skapligt. Jag och Jossi öppnar imorgon, så man måste ju vara pigg! Vi hörs! Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0