Lördag

I onsdags fick vi lite ordning på min tå. Snäll som Ralf är tog han med mig till en fotvårdare. Behöver inte gå in på några detaljer, men hon fick i alla fall lite ordning på det till slut. Lite otäckt var det i alla fall.

Så nätterna efter det har jag kunnat sova ordentligt skönt, tack för det. I tordags skulle det ha varit träning, men den blev inställd. Behöver inte gå in på närmare detaljer om det heller. Det löser sig.

I går, midsommarafton var jag med Jossi, Viktor och ett par kompisar till honom. Först åt jag och Jossi lunch med Sanna. Sedan bar det ut till Viktors stuga med gänget vi var med igår. Vi hade femkamp med alla familjer som var där och såklart vann damlaget, haha. Faktiskt väldigt roligt. Efter femkampen och mat åkte vi tillbaka till stan och grillade och spelade spel och så vidare. Det var väldigt mysigt och jag tycker att det blev en lyckad midsommarafton.

Idag har jag mest tagit det lugnt. Sov ut ordentligt och efter det hälsade vi på mormor för att sedan åka in till Madde och Jörgen. De hade fått hem Olsson (kissen) idag. Snacka om söt! Han var lite skygg och så, men det är klart att han är lite ovan. Snart är han nog världens gosigaste.

Ja, imorgon ska jag jobba förmiddag med pappa. Mamma är lite risig, så det är nog smartast om hon får vila imorgon. Jag har ju ändå semester till veckan, och några timmar till innan dess blir ju bara ett plus på lönen. Ska tydligen bli fint väder till veckan, det tackar jag såklart för.

Men vi hörs! Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0