Lördag

Känns ju fint att man nu hade kunnat varit på Råsunda och inväntat matchen mellan Sverige-Danmark. Men jag orkar helt enkelt inte, är inte alls i form. Tack för det sjukvården, ni hjälper en verkligen .. inte. Hur svårt ska det vara att kunna få hjälp? När det finns tider och man ringer och ber om en, men inte får en för att man inte är tillräckligt "akut" sjuk. Jag skulle inte be om en tid om jag inte kände att jag behövde en. Men de anser att jag inte är akut sjuk, jag skulle återkomma om jag fick feber igen. Tack för det och tack för att jag går in på min snart tredje vecka som sjukling.

Näe seriöst, jag blir bara förbannad. Som man längtat och sett fram emot detta och nu kan man inte åka för att man inte mår så bra. Hade man fått den hjälp man behövt hade man kanske varit frisk nu, men inte det. Jag saknar fotbollen och att kunna träna. Att känna sig frisk och kunna vara med hela tiden.

Jag ska väl vara glad att jag åtminstone kunnat jobba igår och i torsdags. Men man ska väl orka mer än så? Ja, jag kommer inte på något mer att skriva, jag blir bara sur.

Kul i alla fall att det gick att ordna så att Jossi kunde ta med sig Viktor istället för mig, så gick ju i alla fall inte biljetterna till spillo. Hoppas att de har det riktigt roligt.

Nu ska jag ge mig. Ska slänga mig framför tvn och se fotbollen istället, man ser ju rätt bra på tv också. Även fast det hade varit en otrolig stämning att vara där nere. Det kommer fler gånger och det går fler tåg, man får försöka vara positiv.

Vi hörs. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0