Måndag

Första semesterdagen är snart avklarad.

Imorse sov jag ut. Efter det plockade jag direkt ihop på rummet och fixade i ordning. Tänk att det ska vara så svårt att lägga tillbaka kläder där man tog dem eller slänga dem i tvätten istället för att bara slänga dom på sängen och stolen. Måste bli bättre på detta.

Efter städandet satt jag ute en stund och njöt av solen. Ska försöka ta vara på den ordentligt nu under den här veckan. När pappa kom hem från jobbet åkte jag med honom till stan. Skulle köpte lite linsvätska och dessutom åket vi förbi och hälsade på mormor på korttidsboendet. Världens bästa mormor, jag hoppas verkligen att allt löser sig.

Nu ikväll har jag tränat. Det gick väl inte superbra, men det blir väl bättre. Det var min andra träning sedan jag var sjuk, så förväntar mig inte allt för mycket heller. Men sedan kom överraskningen att jag ska börja lira på matchen på onsdag. Känns lite pirrigt, men samtidigt roligt. Det är bara att göra sitt bästa och se var det leder.

Har precis fikat! Det behövs när man har tränat. Man är alltid så himla hungrig efteråt.

Men ha det bra! Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Henko

Var det inte andra träningen sen du blev frisk...! :-P

2009-06-24 @ 22:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0