Måndag

Det är måndag och jag är knäckt. På de senaste 6 dagarna har jag jobbat totalt 6 timmar. Snacka om att det känns pissigt. Men jag orkar helt enkelt inte. Jag skulle gå ner på jobbet i lördags, så när jag kliver upp och allt, ska säga något då har jag ingen röst? Den var lite bättre igår, så då jobbade jag några timmar och idag kan jag ju nästan prata.

Fortfarande är jag dålig. Jag blev det i onsdags riktigt. Mycket feber och så vidare, sedan fortsatte det under torsdagen med. I fredags mådde jag aningen bättre, men sen blev det som det blev igen. Så jag hoppas att jag vaknar upp imorgon och mår bättre, för jag orkar verkligen inte må såhär. Ingen tid hos doktorn fick man heller. Ögonfluss, halsont, dålig röst, smärta över bröstkorgen duger tydligen inte för att få en tid.

Ja, sedan kom pappa inte hem ikväll som det var tänkt. Den stackarn sitter kvar nere i Italien pga att flyget var trasigt. Så det är ju lite trist. Jag hade jättegärna jobbat imorgon så de andra slipper jobba så mycket, men jag kan faktiskt inte, för jag orkar inte.

Men hur som helst blir man väl frisk snart. Känns bara tråkigt att man mår såhär när man har varit pigg så länge innan. Jag hatar verkligen att vara sjuk, verkligen hatar. Saknar fotbollen också, man vill bara vara med. På onsdag är det hemmapremiär och då ska jag minsann vara där och heja på tjejerna, med eller utan röst!

Nu ska jag snart sova, mycket sömn är bra. Vi hörs. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0