Onsdag

Less. Nu hade jag nyss skrivit nästan hela inlägget, så försvann det. Så det får bli ett kort nu, jag orkar inte jävlas mera.

Ringde vårdcentralen igen .. ingen tid eftersom jag inte har feber längre. Men jag är inne på min tredje förkylningsvecka och känner fortfarande av hals och haf fortfarande problem med ögonen. Samma sköterska som tidigare, något mer behöver jag inte säga. I alla fall skrev hon ut en salva till ögonen, något bra gjorde hon åtminstone.

Snart ska jag ta och kliva upp. Hade tänkt att tvätta bilen idag. Efter det ska jag in till stan en sväng och gå till apoteket och sedan banken. Min remsa på bankkortet har kastat in handduken så jag behöver ett nytt. Efter det ska jag hem och laga mat och greja, för att sedan vid fyra-tiden åka på samling och följa med på matchen borta mot Arnäs. Ska heja på tjejerna ordentligt och jag kommer nog vara väldigt nervös även fast jag bara kommer att sitta på läktaren.

Snacka om att jag saknar att träna. Jag hoppas verkligen att jag kan börja till veckan igen. Det är så mycket mer än bara träningen, det är umgänget och stämningen också.

Men nu ska jag se ett prison break-avsnitt och sedan kliva upp. Vi hörs! Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0