Onsdag

Idag är det onsdag och det var match ikväll. Snacka om att man blir stolt över tjejerna. Vilket sätt de lirar på och vilket sätt de uppträder på planen, helt enormt. 10-0 var väl inte heller så dumt resultat måste jag medge, känns kanon!

Själv var jag sjuk så jag satt på läktaren. Men snart hoppas jag att jag är fit for fight igen. Ska och besöka doktorn imorgon så får vi se vad som händer. Kanske har jag något som kräver penicillin, men jag hoppas att det går över av sig själv bara. Vill så gärna vara med, saknar att träna och spela helt enkelt.

Näe, nu ska jag snart sova. Ska se klart SATC först och sedan blir det natti. Ska försöka jobba imorgon också, känns faktiskt lite bättre i alla fall.

Kort inlägg, men alltid något. Mina vänner och fotbollsgänget är världens bästa! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0