Sanslöst

Klockan närmar sig 02.00 och jag kan inte sova. Varför? Jo, för att jag har så förbannat ont .. i stortån. Seriöst, vet att några kanske skrattar när de läser detta, men jag är fullt allvarlig. Fick en blånagel i januari eller något sådant, har gått fint och allt sedan dess. Idag efter träningen, nu såhär på kvällen är det sanslöst hur ont jag har. Hur kan det bli så? Att den inte kändes ett skit förut och nu kan jag inte ens sova.

Ja, tillbaka till dagen. Träningen gick väl bra. Kändes ju att man inte är fit, men det kommer det kommer. Kändes i alla fall bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Men det är som sagt en del att jobba på innan man känner sig helt bra igen. Låret kändes väl lite, men jag tror att stretching löser det hela, i alla fall hoppas jag på det.

Näe, jag kan inte ens skriva mer. Jag skrattar samtidigt som jag nästan gråter, det är löjligt men det var länge sen jag hade såhär ont. Ska hoppas på att värktabletten hjälper så att jag kan sova snart. Tur som fasen att jag jobbar kväll imorgon i alla fall.

Ha det så bra så hörs vi. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0