Söndag

Idag jobbade jag förmiddag. Egentligen skulle jag ha varit ledig, men eftersom mamma är risig så får man lov att ställa upp. De ställde trots allt upp för mig när jag var sjuk. Dessutom kanske hon har vilat upp sig lite så jag kan ha min semestervecka som det är tänkt.

Hur bra timeing är det inte att vädret ser ut att bli toppen den här veckan?! Det är ju underbart! Fint väder och semester låter väldigt bra i mina öron i alla fall. Ska lira fotboll, sola och slappna av enormt mycket.

Ikväll var det möte med fotbollstjejerna. Tror att det behövdes. Men det kändes som att det gick bra och imorgon är det dags för träning igen. Lät roligt med lagdagen också, som kommer att kunna planeras in så småningom. Vi har ett himla bra lag, det går inte att komma ifrån. Självklart har vi otroligt bra tränare också.

Om nån timme blir det filmmys och lite gotta. Känns som att det kommer att bli en riktigt lyckad kväll.

Imorgon ska jag nog försöka städa lite. Det ser faktiskt hemskt ut på mitt rum, så det är på tiden. Sedan ska jag njuta lite av solen om det nu blir bra väder och på kvällen ska jag träna. Både jag och Jossi kan träna imorgon, så det känns roligt.

Ni får ha det så bra! För det tänker jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0