Tisdag

Idag är det tisdag och min och Jossis födelsedag. Att fylla år nu för tiden känns inte så himla speciellt längre, men samtidigt är det fortfarande lite kul. Vi fyller 20, vilket betyder både det ena och det andra. Ska jobba idag även fast jag fyller år och det tycker jag ändå är helt okej.

Först ska jag njuta av vädret, gott fika och tredje twilight boken. Har blivit någon typ av nörd, men böckerna är jättebra. Längtar efter andra filmen också, som kommer i höst.

I söndags hade vi match mot Domsjö. Det blev vinst med 9-1, vilket var väldigt skönt. Imorgon är det sista matchen innan matchvila och det finns inget annat än 3 poäng. Tresjö/Gideå står för motståndet, borta, så det blir en bit att åka, men det kommer nog att gå bra. Bara att börja tagga!

Näe, ni får ha en bra dag! För det tänker jag ha! Hejs!

Kommentarer
Postat av: Polat Aslan

Grattis på födelsedagen gumman!

2009-06-30 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0