Torsdag

Igår var det match. Min första match sen skitlänge. Gick väl inte så himla bra för min del. Vi spelade inte så bra i första halvlek, men ryckte upp oss i alla fall lite grann i andra, vilket räckte till en seger med 4-1. Jag fick även ställa mig i mål i halvlek och stå hela andra. Hade väl inte överdrivet mycket att göra, men släppte inte in något mål ändå. Blir bara less att man inte orkar så mycket man skulle vilja orka, det beror väl mest på att man varit sjuk så länge, men det är ändå störande.

Idag är det fint väder. Ska åka till mormor en sväng med mediciner och lite annat. Sedan ska jag väl njuta lite av solen innan jag ikväll ska åka på träning. Har träning imorgon också, sedan är det match på söndag igen. Rätt skönt att jag har semester den här veckan, när det är så mycket annat runt omkring. Sedan har jag en till semestervecka någon gång i mitten på juli, ska också bli skönt.

Ja, det var väl allt, ha en fin dag! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0