Hej och hå

Snart läggdags. Håller på att göra mina övningar för knät bara, sen ska jag borsta tänderna och krypa till kojs. Det är träning imorgon och då tänker jag vara fit.

Kvällen har varit mysig och lugn. Lite melodifestival, tårta och en massa prat. Det känns som att Emma och Katti har varit hemma hela tiden nu när man väl träffar dem, men Katti åker tillbaka till Norge imorgon igen. Emma stannar till nästa helg tror jag att det var. Sedan passade vi på att åka förbi Jörgens födelsedagsfest och de verkade ha det väldigt trevligt.

Men jag kan inte begripa att folk inte kan släppa saker och ting. Att man ska hålla på att älta samma sak om och om igen. Det blir ingen skillnad av det hela, jag tror i alla fall inte det. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag blir nästan lika besviken varje gång. En känsla säger att det är bra och en att det är dåligt och innerst inne vet jag att det är den dåliga som överväger.

Näe, nu ska jag stänga ner innan det blir ett allt för hatiskt inlägg. Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0