Hoho

Klockan är rätt mycket och jag ligger just nu i sängen. Både jag och Jossi fick varsin ny mascara av mamma idag, vattenfast. Skitbra tyckte vi. Nu innan jag la mig skulle jag ta bort den och jag undrar fortfarande hur tålig en mascara kan vara. Snacka om envis. Jag försökte med både det ena och det andra och trots detta fick jag inte bort allt. Jag menar, hur kan den vara så tålig att den står emot sån där eye makeup-remover plus en massa andra försök. Jösses, men den var bra i alla fall. Får se om Jossi kom på något annat knep än de jag försökte med.

Nu kan jag skratta åt mig själv. Här ligger jag och jag inleder mitt inlägg med att skriva om mascara. Snacka om att inte ha något vettigt att skriva om. Jag är faktiskt inte så fjollig som jag låter.

Imorgon ska jag bege mig in till stan tror jag. Funderar på att köpa Twilight-böckerna. Har hört att de är väldigt bra och även fast jag inte är den som läser massa böcker så kanske dessa är något för mig. Filmen var grymt bra enligt min mening, men som vanligt så är ju smaken som baken - delad.

Imorgonkväll är det träning och det känns skitkul. Satt mina "90 grader" ikväll och det gick bättre än jag trodde att det skulle göra. Möjligtvis känner jag av det lite imorgon, men det får man ta itu med då. Träningen är ju rätt sent imorgon, men jag tycker inte att det gör så mycket. Visst, mitt på dagen kan man känna sig en aning omotiverad, men när vi väl samlas och ska köra igång så taggar man till på en gång. Det är sen vi började med det här nya laget, som jag verkligen känner att det är roligt att gå och träna och spela fotboll igen, glöd liksom.

Ja, shame on me som inte åkte på gymmet idag. Istället var jag, Jossi och Katarina och bowlade. Riktigt roligt faktiskt, även fast jag bara kom tvåa. Jossi vann .. kul för henne ..

Näe nu ska jag avrunda och lägga mig och sova. God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0