Lördag

Idag är det lördag och det var tänkt att vi skulle åka till Birsta. Men vädret är inte direkt kanon, det snöar .. Jag tycker att det kan vara slut på allt snöande och att våren kan få komma. Jag är så otroligt less på snön nu så det finns inte.

Igår var det träning nere i NCC. Dåligt humör hela dagen men det kändes ändå rätt okej på träningen. Allt kan ju absolut bli bättre och jag ska jobba lite mer på min kondition tänkte jag. Har alltid haft lite taskig kondis, så nu är det verkligen dags att bli ännu bättre, det går åt rätt håll.  Foten och knät känns helt okej idag. Det kommer nog bli skitbra tillslut.

Vi fick även vårat representationsställ igår. Riktigt snyggt om jag får säga det själv. Piké tröja och overall. Träningsoverallen skulle snart komma också, blir riktigt bra det här. Det känns liksom .. lyxigt? Det känns verkligen bra när en tränare satsar så enormt på ett lag.

Kvällen avslutades med minikrogen och trevligt sällskap. Nyttigt prat och lite mindre viktigt prat. Sedan skjutsade jag hem lite folk och hämtade lillasyrran hos en kompis. När jag kom hem var det dags för att sova, men det tog sin tid, pga en viss anledning. Man kan bli galen helt enkelt.

Imorgon åker de som kan till paradisbadet. Det var många från laget som inte kunde pga jobb och sjukdomar. Det hade ju varit roligt att följa med, men jag jobbar kväll, så för mig går det inte. Men det kommer fler gånger, som alltid.

Nu ska jag avrunda. Vad som händer idag får tiden utvisa. Hejs



Inte så tokig alltsåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0