Lördag

Idag är det en lugn dag än så länge. Ikväll ska vi gratta Emma som fyller 20 imorgon, wiie! Sedan blir det kanske att kika förbi på Jörgens födelsedagsfest med, vilket det säkert också skulle vara roligt. Vi får se vad som händer, det blir i alla fall mysigt att träffa Emma igen som inte har varit hemma på ett bra tag.

Igårkväll var det träning, det gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag vet inte vad det var för fel, men något stort kändes det som. Skitsamma, det kommer nya tillfällen då man kan göra bättre ifrån sig, man kan som sagt alltid bli bättre. Kvällen avrundades med minikrogen med Jossi, Malin och en hel del skratt, det var riktigt trevligt.

Imorgon är det träning igen. Klockan 11 börjar den och det ska väl inte vara några problem att komma upp till den. Doktorn ringde för övrigt igår och alla prover var bra, så det är väl bara att ta igen sig som gäller. Han trodde det kunde vara årstiden eller all snö som gjorde att jag var såhär, lite lustigt, men samtidigt gillar jag inte mörka tider och mycket snö heller, så vem vet.

På måndag börjar jag jobba igen. Känns bra att tjäna lite pengar och så vidare. Sedan allt med fotbollen och jobb som krockar kommer att lösa sig på ett eller annat vis, jag tror att det kommer att bli bra. Jag längtar i alla fall grymt mycket till sommarn just nu .. varmare tider, sol och underbara fotboll.

Nu ska jag kila, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0