Onsdag

Igår var jag till farbror doktorn. Tog lite prover osv och var dit igen för ytterligare ett prov. Skulle få svar den här veckan. Jag antar att det inte är något speciellt utan att jag helt enkelt är grymt trött och slut eftersom jag känner att jag kan slappna av nu när jag är ledig. Innan när mamma och pappa var i Thailand, så jobbade vi, tog hand om hemmet, hunden, lillasyrran och tränade. Då hade man liksom fullt upp och nu gör man nästan ingenting förutom träningen.

Ikväll var det träning och det kändes faktiskt bra. Hälen kändes helt okej, knät fungerade och ja, det kändes bara bra helt enkelt. Känns som sagt alltid lika roligt att vara med laget och träna, man trivs skitbra helt enkelt. Man är medveten om att folk snackar skit om laget osv, men vi vet vad som händer och vi vet vad vi håller på med, de andra får tro vad de vill. Jag tänker i alla fall inte ägna mig åt skitsnack.

Till helgen ska jag träna (roligt). Sedan ska vi gratta Emma på 20-årsdagen också, vilket också säkert blir riktigt roligt. Sedan ska jag jobba en utav dagarna också, vilken det blir har vi inte riktigt bestämt än. Men det är ingen big deal ändå, kommer kunna träna både fredag och söndag i vilket fall som helst.

Sedan blir allt inte alltid som man har tänkt sig. Man kan inte fortsätta med något som man inte känner fungerar på det sättet, då får man försöka på något annat vis helt enkelt. Men som vanligt så brukar allting ordna sig, vilket jag tror det här också gör.

Nu ska jag i alla fall bege mig mot sängen. Kanske blir det en gympass imorgon, det vore rätt nice.  Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0