Onsdag

Idag är det onsdag och det är en dålig dag. Har mått dåligt hela dagen så jag kunde inte ens vara med och träna. Jag vet inte riktigt vad det är, men jag ringde sjukhuset och någon läkare skulle ringa upp mig på måndag morgon. Är i alla fall trött nästan hela tiden, känns som man inte orkar göra någonting. Men det mesta brukar lösa sig till slut.

Jag var i alla fall in till stan och kikade på träningen. Man brukar bli på bättre humör när man är där och jag blev det idag med. Men nu är jag hemma igen och tar det lugnt. Har tagit en dusch och ska slänga mig i soffan tänkte jag. När tvn inte är ockuperad så kan man kanske kika på lite fotboll.

Nu ska jag i alla fall göra i ordning en kopp te, vila och bli pigg. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0