Snart natti

Nu ska jag alldeles snart sova. Ska sluta vara uppe så sent och gå och lägga mig i tid. Visst att man kan sova ut på dagarna, men för det behöver man ändå sova på nätterna. Det är väl ändå inge kul att vara uppe själv, mitt i natten mot en måndag. Nej, nu ska det bli ändring på detta.

Men visst har man svårt att sova ibland. Tankar snurrar runt, man funderar över saker som man gjort och inte gjort, saker man borde göra och inte borde göra. Man funderar på allt mellan himmel och jord. Men det är inte alltid det är så heller, ibland somnar man som en stock på en gång, vilket brukar vara det skönaste.

I natt tror jag det blir en kväll då jag somnar direkt. Jag hoppas i alla fall det. Ska jobba 7 timmar imorgon, vilket är helt okej. Jobbar lite med Jossi och lite med Madde, det blir nog kanon. Sedan ska jag nog bara ta det lugnt, vänta på att mamma och pappa kommer hem. De har varit bortresta sedan igårkväll, så det är ju inte så länge de har varit borta, men ändå alltid skönast att de är hemma.

Igår så var jag ledig. Så jag gjorde inte så himla mycket på dagen faktiskt. På kvällen var jag i alla fall med Josefine. Vi såg på både Robinson och Portugal-Sverige. Snacka om att det lär vara en mardröm för gruppen som bor i träsket i Robinson. De andra fick ju bo på sandstrand, det såg en aning bättre ut. Portugal-Sverige vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Jag tycker i alla fall att Portugal rullade boll riktigt bra stundtals och att Sverige kan vara nöjd med en poäng. Dock har svenskarna försvaret att tacka för detta, speciellt så var Majstorovic grymt bra. I övrigt hade jag otroligt bra sällskap, bättre vän kan man leta efter. 

På tisdag har vi teori med laget och på fredag är det träning. På söndag är det också träning men då jobbar jag förmiddag, så då kommer jag inte att kunna vara med. Men man får försöka se det så, att man inte kan vara med jämt.  Jag är lite sugen på att börja använda nya fotbollsskorna, men det nöter så himla mycket på underlaget vi tränar på nere i NCC. Men vi får se, man måste ju använda de någon gång, annars blir det ju inge bra framöver heller.

Innan jag stänger av måste jag bara säga att jag har världens bästa familj och världens bästa vänner. Tack, utan er är jag ingenting. Nu är det dags att borsta tänderna och krypa i säng. Sov gott! Natti.



Mmm, inte helt fel alltså.

Kommentarer
Postat av: sis

Du är också världens bästa=)

2009-03-30 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0