Tisdag

Idag jobbade jag förmiddag, 10-16. Rätt skönt pass faktiskt, upp skapligt också har man kvällen fri. Nog för att jag bara kommer att slappa nu, med oth och gossip girl, men i alla fall. Funderade nästan om jag skulle åka på gymmet en stund, men jag tror att jag låter bli, känner att jag inte har orken just nu.

Nu tänker jag i alla fall verkligen jobba på att bli bra i fot och så vidare. Jag måste helt enkelt bli bra. Ingen panik, för jag vet att allt kommer lösa sig. Men när man vill något väldigt mycket vill man att det ska ske på en gång, precis nu. Men jag ska ta det lugnt, inte stressa, för allt tar sin tid och allt kommer att bli så bra så. Dock är det lite drygt att massera och så själv, hade varit skönt om man hade någon som gjorde det åt en, hehe.

Gud vad seg jag var på att skriva idag känner jag. Har suttit med det här fönstret öppet i säkert en halvtimme om inte mer. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Funderade nästan på om man skulle åka och sola. Vore rätt skönt faktiskt. Kanske ska slå två flugor i en smäll och träna och sola, det vore ju helt okej. Men jag vet inte, känner jag mig själv rätt blir det väl inget utav det, hehe.

Ne, vi hörs! Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0