Torsdag

Dagen har väl varit helt okej. Vore dumt att klaga. Har suttit och njutit lite av solen på förmiddagen och ikväll har jag jobbat.

Har en del träningsvärk i vaderna idag kan jag säga. Roligt att känna hur det är imorgon då, hehe. Imorgon ska jag i alla fall jobba lite, sedan är det dags för träning. Det är nere i NCC imorgon och det blir nog rätt nice.

Sedan kan jag bara säga att folk är bra roliga. När de inte har något att säga om sitt eget liv måste de prata om andras. Men jag säger det .. prata på ni, vi vet vad som är sant.

Till helgen blir det till att säga hejdå till Emma som åker tillbaka till Norge och mysa lite. Sedan blir det förmodligen paradisbadet med laget på söndag, vore riktigt roligt.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0