Torsdag

Idag har jag storstädat mitt rum, bäddat rent och varit och tränat. Tänk att jag alltid skjuter så otroligt länge på att städa. Nu ska jag verkligen försöka hålla ordning, det blir ju trots allt mindre att städa då. Men det är så himla lätt att stöka ner utan att man egentligen inte tänker på det. Man slänger lite kläder här och lite grejer där och helt plöstligt är det världens kaos igen.

Var förbi hos Madde och Jörgen en sväng innan jag åkte och tränade. Syrran bjussade på bullar som hon bakade igår och saft, inte helt fel alltså. När jag väl ska ge mig av till gymmet så inser jag att jag har glömt mitt träningskort. Det blir lätt så av farten, jag bytte väska och glömde kortet i den andra. Men det löste sig ändå, snäll dam på badhuset idag.

Nu tänkte jag bädda in det sista i sängen, sedan ... ja något lär jag väl göra i alla fall. Ibland är det skönt att bara vara för sig själv. Man behöver inte tänka på någon annan utan man kan bara tänka på sig själv och ta itu med tankar och saker man behöver ta itu med.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0