Torsdag

Låååååååång sovmorgon och onyttig lunch. Faktiskt inte så dålig start på dagen om jag ska vara ärlig. Nu har nästan det mesta av dagen gått och kvällen är på ingång. Fast det är klart man måste få ha riktigt slappa dagar också.

Funderar dock på att åka på gymmet en stund. Vore rätt skönt. Har inte orkat vara där något på senaste tiden eftersom jag varit så trött osv, så idag kanske det vore på sin plats att man gjorde någon nytta. Madde var väl och åkte skidor imorse, men det är väl värt att fråga henne i alla fall, kanske är hon också på.

Snäll-Ralf ringde för en stund sen. Undrade hur det var med min fot/mitt ben. Det känns ju faktiskt rätt bra, så det går framåt. Det är inte alltid man har en tränare som värnar om ens så bästa som han gör, skitbra. Dessutom ska jag utöka tiderna när jag gör övningarna för knät. Ska nu sitta "90 grader" i 60 sekunder istället för 45. Vi får väl se hur det går med det, hehe.

Just nu ligger jag och lyssnar på musik. Spotify är ett bra program må jag säga. Det är skönt att kunna slappna av och bara fundera över saker och ting. Men man ska inte fundera allt för mycket, så det blir åt det negativa hållet. Som just nu funderar jag och är ändå glad, det blir så jobbigt om man funderar och allt blir negativt och deppigt.

Sedan undrar jag dock varför vissa människor måste lägga sig i andras liv. Inte för att det är någon som gör det nu för min del, som jag märker av i alla fall. Men vissa kan verkligen inte låta bli att ägna sig åt andras liv och jag undrar om det beror på att de inte är nöjd med sitt eget, who knows. Störande som fan kan jag tycka att det är. Visst om man är nyfiken och undrar saker, men att man pratar och snackar skit om andras liv är otroligt störande.

Nu ska jag kolla över mitt schema för kommande veckor och ta mig i kragen och bege mig till gymmet. Ha en bra kväll!



Mm, snart så !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0