Fredag

Idag har jag tagit ett viktig steg. Eller jag tog det väl egentligen redan igår, men det blev till verklighet idag. Det känns som att det är viktigt att jag gör det här nu och närmare in på detalj tänker jag inte gå. De som vet de vet och de som inte vet, de gör helt enkelt inte det.

Har visst kört fast och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men kan ju åtminstone skriva lite om min dag. För det första var jag och uträttade ett viktigt ärende, sedan åt jag lunch med Jossi för att sedan åka ut hit igen och jobba 14-19. Efter det åkte jag direkt till stan och for med och tittade på träningen. Det var inte allt för mycket folk med idag, men jag antar att det kanske är många som är sjuka och att vissa jobbade och så vidare.

Just nu gör jag inte alls mycket. Tar det lugnt, kikar lite på tv och lyssnar på musik. Kanske inte bästa kombinationen, men vad gör det.

Imorgon har jag faktiskt bokat tid för helkroppsmassage och det ska bli fantastiskt skönt! Känns som att min kropp behöver det, efter allt. Så imorgon ska jag bara njuta av den och sedan på kvällen ska jag och Jossi gå och se New Moon. Det var längesen vi gjorde något bara vi två, så det ska bli roligt.

För övrigt så var Filip och Fredrik in på macken idag. Snacka om att man blir rätt ställd när det är kändisar som är in. Man vet liksom inte riktigt hur man ska bete sig, men det är i alla fall väldigt roande.

Har haft en bra dag idag måste jag säga. Mycket glädje och ja, det går nog framåt!

Tack för övrigt till min bästa vän, tror inte att jag behöver säga så mycket mer. Helt fantastisk!

Nu ska jag avrunda, vi hörs! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0