Helg

Ja nu är det faktiskt helg! Ikväll (fredag) har jag varit och tränat fotboll och det kändes rätt okej med fot och så vidare. För övrigt var vi rätt få på träningen idag, men det gick bra i alla fall. Jobbade bara 9-14 så att jag kunde fara på träningen senare. Bytte med Madde, snäll som hon är, så jag jobbade kväll i torsdags istället för henne så jobbade hon kväll åt mig nu då, great.

För övrigt så måste jag snart sova. Blev lite sömn natten som var, men ibland är det värt det. Var till Madde och såg film, Wallander-prästen, ganska okej. Tycker dock inte att Wallander är lika bra längre, men det kanske är för att det har kommit femtielva olika filmer. Johan Falk är något jag hellre ser just nu, för att vara ärlig. I alla fall så åkte jag dit vid halv tolv och kom hem vid halv två. Tog ett tag att somna, men sov jävligt gott.

Imorse var det bara att kliva upp. Men jag kan lova att jag var rätt seg, men det är ju självförvållat det också. Fick lite pikar av pappa för att jag gäspade så mycket, men det gick ju över till slut. Tack och lov för det måste jag säga.

Efter jobbet åkte jag in till stan en sväng. Köpte nån tröja och något grejs till håret, gott luktade det ju i alla fall. Sedan om det gör någon större nytta vet jag väl inte, men det skulle tydligen göra det. Vi får väl se helt enkelt, blir väl ingen större skillnad.

Alltså sen när började jag att skriva om mitt hår? Gud, man kan ju nästan tro att jag verkligen bryr mig om sånt, men det gör jag faktiskt inte. Klart man inte vill se ut som ett skatbo i håret, men det gör jag nog inte i vanliga fall heller.

Ja, sen var det då dags för träning. Körde gjorde jag också och det gick bra trots det pissiga vädret. Var otroligt skönt när man landade här hemma innanför dörren och hade packat upp kläderna. Då var det bara att lägga sig och slappa och tänk att här ligger jag än, det är skamligt.

Imorgon klockan 9 ska jag hämta upp Madde så ska vi åka till Birsta och jag ska dessutom hinna duscha innan! Hur ska detta gå tro? Den som vill sätta en slant på att jag kommer att försova mig kan ju göra det, för jag tror inte att jag vågar sätta emot. Men jag får som sagt skylla mig själv nu också! Men ibland finns det faktiskt saker som betyder mer än andra och kommer något annat i kläm då kan det lätt vara värt det, som nu!

Men nu ska jag helt ärligt ta och lägga mig. Imorgon (lördag) blir det fullt upp. Birsta, hälsa på och gratta moster och sedan blir det till att åka till Madde på kvällen. Lite mys, trevlig sällskap och kanske lite gott att dricka, you never know! På söndag blir det i alla fall lunch hos farmor klockan ett, träning med samling klockan tre och sedan mys på kvällen, det låter väl bra? Ja, tänkte väl det.

Ha det så himla bra, för det ska jag ha! Jag mår jävligt gott nu! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0