Klockan är t r e .

Ligger här, klockan är tre och jag borde sova. Känns som att jag har börjat vända på dygnen igen, vilket kanske inte är det bästa. Jag har inga sömnproblem, utan jag är bara uppe sent och sover länge helt enkelt. Får väl se om jag ska försöka ändra på det snart.

Helgen har varit full av aktiviteter faktiskt. I fredags kväll var det ju träning och efter det var jag hem och tog det lugnt. På lördag morgon bar det av till Birsta med storasyster och efter det till våran moster som fyllde år. När jag kom hem var det bara att duscha och göra sig i ordning för att åka till storasyster där trevligt sällskap och mys väntade. En hellyckad dag faktiskt!

Söndag bestod av lunch hos farmor klockan ett. Samling till träning klockan tre, träning från klockan fyra till sex. Därefter åkte jag hem, skjutsade hem Madde och sedan kom min bästa vän hit. Blev ensam mamma söker och någon film som gick på tv och sällskapet går verkligen inte att klaga på.

Jag tycker att det har varit en lyckad helg, även fast jag inte är van att ha så mycket planerat. Men det känns bra ändå att ha hunnit med så mycket, med tanke på att jag mest brukar lata mig annars.

Måndag jobbar jag 15-21, tisdag 10-15 och onsdag 15-21. Efter det är jag faktikst ledig både torsdag och fredag vilket känns skönt. Då ska jag faktiskt ta och städa en aning.

I helgen ska även mamma och pappa fixa rummet uppe och sedan är det fritt fram för mig att börja med mitt, för då kan jag sova där. Vi får väl se helt enkelt.

Med en bra känsla i magen och ett leende ska jag ta och sova nu. Vi hörs! Hejs! :)

"When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
Coldplay - fix you
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0