Lördag

Skulle jobba 9-16 idag men gick hem 11.30. Det går upp och ner helt enkelt och jag får se hur jag ska göra med allt. Jag vet att allt kommer att bli bra och det är klart att resan kanske är tung i början, men det ska bli bättre, det ska för fan bli bra!

Hittade ett julrim från plastis till mig och Jossi från förra julen. Bjuder på det:
"Här är en klapp till ett par goa twins
enligt mig är ni dom snällaste som finns.
Ett litet tack för att ni bromsat och styrt
det är inget bamsestort eller jättedyrt.
Men jag tänkte att nåt måste ni ju få
för det är ju skönare att åka än att gå.
Att ni tar er tid att köra gör mig väldigt glad
och nu kan ni se på film och sitta på samma rad.
Ha en underbar helg som ni can
God Jul önskar Lasse the Turbo man."

Tror nog de flesta kan räkna ut vad vi fick. Snacka om cute plastis!

För övrigt får man nästan lite panik över alla julklappar. Jag är så otroligt kass och fantasifattig så det finns inte. Men ska nog komma på något bra till allihopa, om man tänker efter riktigt noga. Det är ju faktiskt så att det är tanken som räknas!

I veckan jobbar jag mån-ons och sedan är jag långledig, det kan behövas. Hoppas att jag står ut de sista dagarna, så får jag vila sedan.

Till veckan blir det nog bio också, Luftslottet som sprängdes. Spännande, har hört att den ska vara bra. Annars i veckan är det tänkt att jag ska börja göra om mitt rum, vi får väl se om det finns någon ork till det eller om det är helt stopp där också. Hoppas jag får ordning innan jul.

Nu ska jag få lite i magen. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0