Lördag

Träning igårkväll och den gick väl bra, förutom på slutet och nu orkar jag inte skriva mer om det.

Sedan var jag med Carro en stund efter träningen och det var mysigt. Var tänkt att vi skulle se idol i efterhand men det gick ju inte så bra, det är ju typiskt.

Jobbar kväll idag, 15-21. Får väl se vad det blir förutom det.

Imorgon jobbar jag 9-15 och sen är det tänkt att det är träning. Tar mig dock knappt upp och ner för trappan så vi får se hur det går med jobb och träningar och allt vad det är.

På måndag är jag ledig igen och jag längtar redan.

Sov dåligt i natt, tror inte ens jag sov typ någonting. Kanske inte så himla kul, men det är som det är med det.

Nu ska jag kila. Hörs, hej!

Jag vet inte ens vad jag ska säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0